wtorek, 15 lipca 2014

Pomysł na wnętrze: nowoczesny, mały pokój z kuchnią

Jedno z takich wielkomiejskich wnętrz przedstawiamy tutaj. Świetna aranżacja mieszkania dla singla:
W niewielkim mieszkaniu trzeba starannie rozmieszczać wyposażenie, by wnętrze nie stało się przytłoczone, a jednocześnie znalazły się w nim wszystkie niezbędne sprzęty. Zabudowa kuchenna w tym projekcie zaplanowana została na niemalże całej szerokości jednej ściany, od sufitu do podłogi, dzięki czemu udało uzyskać się miejsce na przechowywanie wszystkich kuchennych przedmiotów. W kuchni połączonej z strefą wypoczynkową pokoju jest to niezwykle istotne, gdyż “gospodarczy” charakter przestrzeni kuchennej nie wpływa na aranżację salonu. Meble kuchenne na wysoki połysk w ponadczasowej bieli nie tylko stają się harmonijną przedłużeniem ścian, ale również odbijają światło, co daje efekt optycznego powiększenia wnętrza.
Wnętrze jest wypełnione światłem również dzięki dużym przeszkleniom. Okna pozbawione ciężkich dekoracji to najlepsze rozwiązanie do małych wnętrz. Natężeniem słonecznym można sterować za pomocą nieingerujących w aranżację żaluzji. Na uwagę zasługuje również dekoracyjne oświetlenie pomieszczenia w postaci listwy wbudowanej w podwieszany sufit, a także punkty świetlne zamontowane nad blatem roboczym w kuchni.
Biel jest świetnym tłem dla bardziej intensywnych kolorów. Ten wystrój wnętrza ożywiony został bardzo modnym ostatnio fioletem. Co ciekawe, kolor fioletowy ma silny wpływ na psychikę, działa uspokajająco na osoby znerwicowane, nawet dodatki pozwolą więc wyciszyć się po aktywnym dniu w mieście.
Biała, nowoczesna sofa trzyosobowa uzupełniona o pufę stanowi główny element strefy wypoczynkowej. Dzięki jasnej kolorystyce mebel – mimo pokaźnych rozmiarów – nie przytłacza wnętrza. Szklany blat ławy to najmodniejsze rozwiązanie do nowoczesnych wnętrz. Na uwagę zasługuje również stolik pod laptop – niezbędny dodatek do mieszkania aktywnego lokatora.

3 komentarze:

  1. Woow jak pieknie, ja mam pokuj dzienny ale z kuchnią i nie wiem jak to ogarnać, chcę by jednak jakoś sie oddzielały. Chciałabym aby oba pomieszczenia były nowoczesne i funkcjonalne. Wstepnie przeglądałam zdjęcia projektów tutaj https://projektowanie-wnetrz-online.pl/projektowanie-kuchni-online . Szczerze nie wiem od czego zacząć, coś tam planuję, i mam nadzieje że uda się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak naprawdę to jak sobie urządzimy wnętrza to tak będziemy mieszkali i na pewno każdy z nas robi to pod swoje wizje. Ja jestem wielkim fanem parkietów jak https://artcorestudio.pl/podlogi-drewniane/parkiety i wiem, że posiadanie ich na podłodze jest świetną sprawą.

    OdpowiedzUsuń